1 år

har passerat sen jag flyttade in här på väst på stan :) jävlar vad tiden har gått fort, 3 år som umeåbo. har hunnit bo på ålidhem och marieberg tidigare som ni kanske vet. jag vill aldrig flytta från denhär läggan jag bor i nu. den är fan bäst! :) synd att den inte är i stockholm bara. liiiite sugen är jag på en viss utbildning ;) jag får se hur det blir. man blir ju så bortskämd när man tjänar pengar och att leva på studielån skulle inte min dyra livsstil klara av. haha. nemen nemen, den som lever får se.

helgen då. kan sammanfattas med 2 ord: PARTY och SÖMN. Brännbollsyran har ju härjat i stan under helgen. en jävla massa folk, en jävla massa fylla. underbart! på fredagen tog jag det jävligt lungt, kände att jag behövde en kväll bara för mig själv och mina mjukisbyxor, var länge sen. Men lördagen då var det FEST! Elin,Elin,Malin, Jonna & grabbarna, tack för en skitkul kväll! okej, jocke och jonas kan ju få en eloge också för att dom pallrade sig till corona. hehe.

jaja nu blir det lite städning, sen mango och sista avsnittet av desperate!

smack

Kommentarer
Postat av: jonna

Heeej! :) HJar just hıttat tıll dın blogg.. :) Tack sjalv för senast det var super skoj! :) Kommer du hem tıll pıtea na snart ıgen för pdol eller?? Hoppas du har det bra! Puss och kram..

2008-06-17 @ 19:27:33
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0