suck

hur vore det med ett halv års semester? känner att jag skulle behöva det. man borde ha en viss pension mellan 20 och 25 års ålder. då är man som tröttast tror jag.

är grymt uttråkad nu, därav alla tråkiga inlägg.

jag längtar efter vissa personer i pite. skulle vilja samla alla gamla godingar under ett och samma tak och bara sitta och snacka en hel kväll. pratade med malin larsson idag i ca en timme i telefon (måste tilläggas att jag vanligtvis inte ids prata i telefon särskilt länge) och kände hur jag saknar många! och malin som ska få en unge närsomhelst och jag har inte träffat henne en enda gång sen graviditeten... men då har jag ifs inte varit i pite sen i början av augusti! men iaf...
Längtar efter er alla som jag umgicks med från år 1986 - 2000 TYP! haha...

jaja. nu ska jag nog sova.
gonatt

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha ibland saknar man ju vissa mer.. Men du får väll se dem snart ;)

Jaadu juldagen, hade väl tänkt ta mig en utgång men vet inte vart :p Blir ni hemma då alltså ;)

Ska fortsätta på praktiken nu, puss och kram..

2008-12-16 @ 13:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0