skööööönt

Inget mer jobb förrän på söndag kl 16.00. Känns nästan lite overkligt :)
Imorrn ska jag bara ha en riktig mysdag. Först lunch på shanghai kanske? sen fransböjning på Face...sen kanske jag plockar lite ögonbryn hemma och färgar dom också. man vill ju behöva krångla så lite som möjligt nu med smink osv när man är i sthlm. inte ids jag piffa för länge då inte, det är så mycket annat som ska hinnas med...
Jag har Sigge hos mig nu också. Min underbara lillbäbis, han är fan det bästa jag vet!

Har hört lite skvaller på senaste tiden nu också. och det enda jag kan säga är: hahahaha! you decerve it bitch!
skadeglädjen är den bästa ibland...nån mer som har hört det? lite elakt kanske, men de är bra då vissa får som dom förtjänar. jajaa...

nu ska jag fortsätta se lite desperate housewives s05e10.

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0