Pite

Jaha då har jag varit i Pite på en liten blixtvisit. Kom dit igår kring 14.30 sen så är jag hemma i umeå nu igen :) Jag ville så gärna ge mina julklappar och träffa alla, så därför for jag dit. JAG HAR HAFT GRYMT KUL!
Igår när jag kom fram for jag självklart på Dollarstore och handlade lite skrot ;) älskar den affären. sen for jag till mamma och pappa där dom bjöd på min favoritmat revbensspjäll! :) brorsan, petra, mange, sanna och thea kom dit, så vi hade en liten julafton med julklappsöppning osv. Thea har blivit så stooor nu. Hon kan ju tillåme gå och säga några ord. Och dansa...herregud vad mycket dans det blev. vi sjöng räven raskar över isen, i ett hus i skogens slut, osv...och thea ville aldrig sluta. sötaste 1½ åringen i världen!! Jag känner att jag missat så mkt med henne nu när jag varit hem mer sällan.
jaja, det ska bli ändring på det! iaf så sen efter allt ståhej hemma så drog jag förbi Risberg & Danne för att träffa lille Eric, som bara är 6 veckor gammal. Herreeguuud vad söt man får vara. Han sov tillåme en stund i min famn, lillplutten. Soffen var ju också där så det blev ju en liten "syjunta" like back in the days. fan va roligt det var att träffa er! lite skvaller är ju aldrig helt fel ;)
Sen när jag varit där drog jag till tuss och micke som höll på att baka lussebullar. PERFEKT. Carro kom också dit så då satt vi där och snackade och käkade lussebullar! riktigt trevligt! då väntar jag på gomiddag och lite bowling när jag kommer hem igen efter nyår då ! ;)

Jag har ju som sagt kommit hem idag, och måste bara säga vilket HELVETE det var att köra bil. Alla körde typ i 70km/h för att det var så spårigt och snöigt. Jag försökte köra om en lastbil en gång och det slutade med att bilen stod diagonalt på vägen, äckligt! så då körde jag sakta hela vägen sen. Det har aldrig tagit 3½ timme att köra från pite till umeå, vilket det gjorde idag. LESS.

här kommer lite bilder,sen ska jag duscha...
hejs


Danne och Stina

Soffen & Eric

Risberg och Eric

Carro, Micke, Tuss & lillSiri

Det hade snöat litegrann inatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0