like a lady

Faaaan. Nu är det ljuva livet över. Har ju varit ledig i en vecka nu (ommaninteräknarmedextrajobb) och idag äre dax för jobb igen! Blää..Nu har jag fyra tunga pass framför mig innan jag är ledig 3 dagar. Trist att jobba nyår, men jag tjänar hellre pengar än firar in ett nytt piss år. Det året jag ska fira in ett gott nytt år, då ska jag vara ekonomiskt oberoende och fira in att jag ska ha semester resten av livet. wohooouw...jaja

jag har börjat bli gammal. det märks att jag närmar mig 23. idag har jag klivit upp tidigare för att kunna ta det lungt på morgonen och dricka kaffe i lugn och ro innan jag far på jobbet. jag hade ju kunnat sova en timme extra, men nej, jag pallrade mig upp då mobilen ringde klockan 8.

nu ska jag äta frukost.
vi hörs

Kommentarer
Postat av: Sofia

du har stora förhoppningar för framtiden! det är bra!! :D

2008-12-29 @ 23:36:31
URL: http://peaken.blogg.se/
Postat av: jenny

god jul och gott nytt år!:)

2008-12-30 @ 12:20:46
URL: http://gossipchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0