klarrt och betarrt

Äntligen är dagens arbetspass över!


Och igår gjorde jag bort att handla julklappar, GUD va skönt. Nu har jag bara till mitt minsta gatubarn Sigi kvar. Men det är ju inte så svårt. Han älskar ju "bollen" eller så funkar det alltid med något att tugga på. Min lilla sötgris!




Jag har varit dålig på att blogga denna vecka men jag har fasiken inte haft tid, har jobbat extremt mycket. Nu jobbar jag bara imorrn 07.30 - 13.30 (skönt pass) sen är jag ledig på söndag. Skulle egentligen jobba då också men jag ringde till Klåckan idag och sa att jag inte kan jobba pga att jag jobbar så mycket. Det finns ju en anledning att jag är 85% på "Skräddaren". Jag ska stressa ner lite!

Annars imorrn så ska jag på finmiddag på 2 våningar, vi har en liten julfest med jobbet.

Meny:
Skagentoast till f;rr'tt
Fl'skfile, potatisgratäng och kantarellsås till varmrätt
Panacotta och krossad pepparkaka till efterrätt
Och självklart VIN till det.
MMmmmm vad gott!


Sen blir det utgång p[ mitt älsklingsställe COVER CLUB! Det blir paljettklänning imorrn alltså!
FAN VA KUUUUUUL!

Jaja nu ska jag se idol sen sussa. Vill vara utvilad imorrn.

heejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0