känsliga läsare, läs ej!

jag trodde man hade växt ifrån dedär me att tycka att en kändis är så jäkla snygg och bra så man vill bara hänga upp 100 posters på väggen och dräggla över dom osv... men tydligen inte. Jag har blivit lite småkär i Michael Poulson i Volbeat. jag känner att om jag fick skulle jag spela deras musik hela dagarna och tapetsera sovrummet med diverse posters och fotografier. men jag vet en som skulle bli lite galen...hehe :)

men vem hade inte leo dicaprio på sina väggar då det begav sig? jag minns att jag och risberg tävlade om vem som hade flest. jag tror ingen av oss kunde skymta en tapet bakom alla posters. suck...

jag sitter och tittar på videos med Volbeat som jag spelade in i Örebro, dock med världens sämsta kvalla! men så jävla bra dom var. det är helt sjukt!

Mmmmm....se och njut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0