hemma

äntligen hemma efter en händelserik dag på jobbet! det enda jag har lust att säga är att brända popcorn som slutade med att påsen smällde i micron...det luktar inte gott.... :) jaja

imorrn ska jag hem till pite. men jag stannar bara en natt, sen drar jag mig tillbaka hem hit igen... vill ju ändå träffa alla, och dela ut mina julklappar. ska bli roligt att ge paket till sanna och thea..mina älsklingsungar! fan vad jag saknar dom.

jaja som jag sa tidigare så ska jag lägga ut några bilder. dom är få men naggande god(a)...eller nått ;)
jag är ju med på www.umeavimmel.se så jag kan ju börja med den bilden. dock ser jag tjock och sur ut, menmen. den bjuder jag på ;)


Jimmi & Jag, Egon & Hanna


Egon taggad


Hanna ger Jimmi en liten makeover


Joel med raggarfrilla & nån brutta

haha det blev visst bara 4 bilder sammanlagt. sämsta gången någonsin då jag tagit bilder....jaja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0