Disney

Jocke har en spellista på datorn med lite disneylåtar som jag skulle gissa vilka filmer de tillhörde. fan va kul det var att höra massa gamla godingar igen! ska ladda hem aristocats och se den sen, var jävla länge sen :)
men min favoritdisney är och kommer alltid att vara skönheten och odjuret. wiii...hoppas ni antecknar.
haha och på tal om barnunderhållning så fick jag en bamsetidning innehållande en cd med bamsesagor på för ett tag sen. när man tänker efter så är skalman jävligt elak. haha. han visste bland annat om att ett berg skulle rasa ihop men sa ingenting, han somnade när bamse behövde dunderhonung osv...skrattade som fan av domdär sagorna.

jag vill ha pepparkakoooooor!!!
och jocke spelar "vi komma vi komma från pepparkakeland".... MEAN!

pepparkakegris

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0