Cover club

Det blev en mycket "blöt" utekväll igår! Jag tror ingen av mina kära arbetskollegor kunde gå särsklit bra på en rak linje :)
Men jäääklar vad roligt det var. Jag har sagt det hundra gånger och kan bara säga det igen, Coverclub och Schlagerklubben är ett så jävla lyckat ställe! Man har alltid roligt där :) Smockfullt med folk var det också. Jag var där tills dom stängde och sen kom Jocke och hämtade mig. Bra att jag skippade dendär hamburgaren från Max. Då kan jag äta onyttigt idag istället.
Jag orkar inte skriva detaljer om kvällen, det kan ni se själva på mina bilder som finns på www.gulan.pixbox.se ! Lägger upp bilderna nångång idag!

Gårdagens outfit :


Kommentarer
Postat av: Sofia

inget löshår i på den där bilden??? Visst är det där ditt egna?? Vad använder du för gödsel förutom graham webb? Det väcker ju som ogräs ;) avundsjuk.. som vanligt ;)

2008-12-07 @ 16:45:46
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0